Hoe goed scoort je website nu en kan het nog beter?

Laat je website testen vanuit meerdere perspectieven

Wat ben je met een website die bovenaan in Google staat, maar geen verkoop oplevert? Of andersom… Brengt een site genoeg op als die wél uitnodigt tot conversie, maar niet gevonden wordt in zoekmachines? Bij AndersGeschreven willen we scoren op beide vlakken. Daarom gaan we je website testen vanuit verschillende invalshoeken.

We kijken na hoe je website in Google presteert, maar ook hoe die overkomt bij nieuwe bezoekers. We controleren dus objectieve én subjectieve criteria, want om beter te scoren in zoekmachines én bij toekomstige klanten zijn beide aspecten even belangrijk. Kortom, we bekijken het volledige plaatje en het volledige potentieel.

Hoe we website audits aanpakken?

We lezen je website volledig door en noteren alles wat onze aandacht trekt.

We klikken op elke hyperlink of button en vullen je webforms persoonlijk in.

We controleren enkele technische aspecten van je site met online SEO-tools.

We vergelijken je online vindbaarheid met enkele concurrerende websites.

We bundelen al onze bevindingen en optimalisatietips in één adviesverslag.

Het resultaat

We beschrijven in een overzichtelijk adviesrapport wat we allemaal ontdekt en beleefd hebben op jouw site. Voor elke webpagina brengen we de positieve en negatieve punten in beeld.

En we blijven niet bij een louter vaststellende analyse. Veel interessanter is wat je concreet kan doen om de online vindbaarheid en het rendement van je website te verbeteren.

In ons auditverslag lijsten we duidelijk op welke punten kritisch, wenselijk of te overwegen zijn, met daarbij ook een gestructureerd implementatieplan. Zeg maar een soort to-do-lijstje om zelf je website aan te passen of je webdesigner te briefen. Stuur het verslag gerust integraal naar je webdesigner door als werkdocument. Die vindt er het nodige technisch jargon in, naast de bijhorende uitleg in mensentaal.

Antwoord op heel wat vragen

Welke eerste indruk en gevoelens laat je website na op nieuwe bezoekers?

Hoe goed is je vindbaarheid nu en kan je website hoger ranken in Google?

Is de informatie op je website voldoende relevant, duidelijk en volledig?

Zijn je website teksten helder, vlot en taaltechnisch correct geschreven?

Komen de unieke troeven van jouw onderneming wel genoeg in beeld?

Functioneert je website goed op technisch vlak? Werken alle hyperlinks?

Geeft je website bezoekers goesting in interactie en concrete conversie?

Hebben je webdesigner en/of je SEO-copywriter goed werk geleverd?

Welke aanpassingen zijn kritisch en wenselijk voor verdere optimalisatie?

Webadvies op ondernemersmaat

De juiste diagnose voor sprankelende teksten

Niet alleen geautomatiseerde website testen door robots, ook subjectieve ervaringen van een natuurlijk persoon met dezelfde emotionele motivatoren als je toekomstige klanten.

Geen onnodig gegoochel met dure marketingtermen. Wel een verhelderend adviesrapport met geprioriteerd stappenplan geschreven in verstaanbare taal en telefonische toelichting.

Meerdere concrete tips voor verdere optimalisatie op technisch, tekstueel en commercieel vlak om maximale impact te realiseren. Niet de vorm van ons verslag, maar jouw resultaat telt!

Kostenplaatje? Verrassend betaalbaar!

De grootorde van je website (m.a.w. het aantal webpagina’s) is bepalend voor de kostprijs van een website audit bij AndersGeschreven. Als je ons de url van de te testen website bezorgt, sturen wij je met plezier een maatwerk prijsofferte terug.

Dat prijskaartje zal je vast aangenaam verrassen, want net als onze adviezen zijn onze tarieven helemaal op kmo-ondernemingen en hun budget afgestemd.

Vergeet vooral niet te vermelden of je in aanmerking komt voor subsidiëring via de kmo-portefeuille. AndersGeschreven is erkend dienstverlener bij de kmo-portefeuille voor Opleidingen (erkenningsnummer DV.O235475) & Advies (DV.A235476).

Dit kan je tot 30% subsidie opleveren! Zo wordt je advieskost nóg budgetvriendelijker.

Zet ons aan het werk

Benieuwd hoe goed jouw website scoort in onze test? Bezorg ons even het webadres en dan sturen wij je een vrijblijvende prijsofferte toe.

Website

Contacteer ons

AndersGeschreven
Merellaan 22
2950 Kapellen

Ondernemingsnummer:
BE 0809.388.784