Klantgericht communiceren, hoe doe je dat?
Natuurlijk wil je méér nieuwe klanten, MAAR… hoeveel omzet laat je liggen bij je bestaande klanten? Juist… In deze doe-gerichte sales training ontdek je het gigantische potentieel van klantgericht communiceren. Klinkt nogal vaag? Wees gerust, deze interactieve dagopleiding zet je aan het DENKEN én aan het DOEN.
Héél veel waar voor je geld
Voor deze dagopleiding slaan Customer Experience specialiste Sarah Keppens van Customerry en online marketing experte Ilse Meeus van AndersGeschreven de handen in elkaar. In de voormiddag nemen we je customer journey en klantbeleving onder de loep. In de namiddag krijg je concrete tips om je zakelijke communicatie te optimaliseren en je klantervaring naar een hoger niveau te tillen. Het resultaat? Meer upselling, meer omzet én meer nieuwe klanten.
In ’t kort
vrijdag 8 november 2024
08:30 — 17:00 u
normaal 750 €, NU 10 % VROEGBOEKKORTING
+ 30% extra korting via kmo-portefeuille
=> SLECHTS 472,50 € excl. btw
max 25 deelnemers / sessie
Allemaal inbegrepen
Zet je schrap, want bij deze unieke en eenmalige dagopleiding krijg je heel wat cadeau!
- volledige dag opleiding door 2 verschillende marketing experten
- concrete to do’s en stappenplan, voorbereid tijdens de training
- warm welkom met heerlijk ontbijtbuffet, healthy lunch en drank
- 1 uur online opvolgadvies met Customerry of AndersGeschreven
- brainstorm, feedback en netwerkmoment met je medecursisten
- digitale kopie van de slides zodat je alles nog eens kan nalezen
- officieel getuigschrift van deelname voor je opleidingsportfolio
Voor wie?
geen voorkennis nodig
Geen complex marketing jargon of abstracte theorie … In deze interactieve salestraining vertalen we alles in heldere taal. Starter, solopreneur, ervaren kmo ondernemer of professional in sales, HR of marketing? Je leert ongetwijfeld heel wat bij. Beloofd!
resultaat verzekerd
- succes-gerichte workshop op maat van KMO ondernemingen
- tips voor AL je zakelijke communicatie, zowel offline als online
- duidelijke tips en taal dankzij herkenbare praktijkvoorbeelden
- gevarieerde deelnemersgroep uit verschillende kmo-sectoren
Een sneak preview op het programma
Voormiddag
Wat is klantbeleving (niet) en waarom je erover wil nadenken
Hoe ver moet en wil je gaan voor je klanten?
Waarom upselling eenvoudiger is dan nieuwe klanten verleiden
Aan de slag! Hoe ziet jouw customer journey eruit?
Namiddag
Welke boodschap blijft nazinderen op jouw website/offerte/nieuwsbrief?
Waar zit het potentieel om je eerste indruk te verbeteren?
Concrete spreek- en schrijftips. Wat zeg je wel/niet en hoe?
Hoe ziet je aangepaste website/offerte/nieuwsbrief er nu uit?
Niet vergeten !
breng je glimlach én je laptop mee
een 25-tal visitekaartjes in je broekzak?
voorbeeld van je standaard offerte of nieuwsbrief
wil je ineens aan je website sleutelen? Denk dan aan je admin-paswoord
Dubbele korting
Voor deze dagopleiding “klantgericht communiceren” betaal je normaal 750 € excl. btw per persoon.
MAAR …
Tot 15 oktober 2024 trakteren we op een EARLY-BIRD KORTING van 10%. Zo zakt het prijskaartje al naar 675 €.
NOG MEER KORTING !
Ben je een Vlaamse kmo? Dan heb je dankzij de kmo-portefeuille nog eens 30% van de opleidingskost subsidiëren. Zo betaal je zelf nog maar 472,50 € exclusief btw.
Volledig aanbod marketing opleidingen
Wil je nog meer doe-het-zelf tips om je online marketing te optimaliseren en je marketing kosten te verlagen?
open workshops in kleine groepen
privé of in-company opleidingen op maat
1-op-1 opleidingen aangepast aan jouw kennis, ervaring en leertempo
Contacteer ons
AndersGeschreven
Merellaan 22
2950 Kapellen
Ondernemingsnummer:
BE 0809.388.784